Dini Soru / Sorular / Karışık rüya görmek ne anlama gelir

Karışık rüya görmek ne anlama gelir

Sponsorlu Bağlantılar

Karışık rüya görmek ne anlama gelir

Soru

Merhaba. Rüyamı sabaha karşı gördüm rüyamda ilk başta bir arkadaşımla ben varız birinden kaçıyoruz. Kim olduğunu bilmiyorum ben bir evin bahçesinin orda oturuyorum komşumuz görüyor ondan bıçak istiyorum oda bana bıçağa benzer farklı bir şey veriyor. Sonra ordan çıkıyoruz ve kaçtığımız adamı çağırıyoruz adam bize doğru elinde köpekle geliyor bizde evimizin olduğu yere iniyoruz ve bir büyük bir küçük köpek var annem gilin yanına gidiyoruz babama söylüyoruz. Adam gelmeden böyle bir tosun sürüsü geçiyor önünde kocaman köpek sonra adam geçiyor ama bizi görmüyor. Hemen arkasından da farklı bir rüya gördüm. Annem ben ve kucağımda bir çocuk var galiba kızım bir yere gidiyoruz annem diyor ki ben suya atlayayım kenarlara tutuna tutuna geleyim diyor. Annem yüzme bilmiyor atlıyor tutunup kenara bende tam yürüyorum annem elini bırakıyor içine gidiyor. Sonra ölmüş bir şekilde üstünde gidiyor bende koşarak bir yandan ağlıyorum ama çok ağlamıyorum eski sevgilim var ona gidiyorum diyorum apo annem öldü de diyorum. Aklım hala onda ölüyi eve çıkıyorum ona ulaşabilmek için merdiven falan koyuyorum sonra bir uyandım saat 6 namaz kılacaktım hastalanmışım.

Cevap

Merhaba kardeşim. Rüya içerinde köpek gibi ve korkutucu şeyler var ise o tür rüyaların bir anlamı yoktur. Bu rüyalar şeytandır. Uyanır uyanmaz euzu besmele çekin veya ayetel kürsi okuyun.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Kötü söz söylemek günah mı başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Etiket: karışık rüya görmek, karışık rüya görmek ne anlama gelir, karışık ruyalar görmek, ruyada teysden tatll almak, Değişik rüyalar görmek, karisik ruya ne anlama geliyo, ruyamda karışık şeyler gördüm

İlgini Çekebilir

Kötü söz söylemek günah mı

Sponsorlu Bağlantılar Kötü söz söylemek günah mı Soru Dinimize göre bir kişinin kötü söz söylemesi …

Teheccüd namazı nedir nasıl kılınır

Sponsorlu Bağlantılar Teheccüd namazı nedir nasıl kılınır Soru Merhaba hocam. Bir gecede birden fazla teheccüd …

4 Yorumlar

  1. Selamjn aleyküm hocam anlayabildiğim kadar anlatacam

    Rüyamda eski evindeydim bina 2 katlıydı 3. Katı yeni yapılıyordu ben babaannemde duşa girdim sonra duş alırken kendimi birden mutfapın balkonunda hissettim neyse bundan sonra herşey gari gitmeye basladı annem kapıda her zamanki gibi hadi oğlum bekletme bizidedi bende neden balkonda giyiniyorum diye düşünüyorum babam arabayı arka sokağa parkrtmiş bizim evin arkatarfındaki binanın onuna mutfak balkonundanda o sokak görünüyor annemleri bi anda orda gördüm ev birden karanlık oldu balkondayım heryeri görüyorum ama zifri karanlık var sokak lambaları yanıyor çok korkmaya basladım karanlıktan korkarım mutfak balkonunda buzdolabı nı gördğm (ilk geldiğimde yoktu) üstünde mutfak ışıklarını açmak için anahtar vardı ama içeriyi açıyordu balkonu açmıyordu ben Lok korktum balkondan assa bakınca duşun camı açıktı dışarıya dopru duş penceresi neyse orası zifri karanlık ama içerden su sesleri geliyor sonra bi baktım ışıklar sönmüş ordan biri kapatıyor annem gelmiş bana diyor hadiöoğlum diye kzıyor arka sokaktan uyandıgımdada koşarak arkadaşlarıyla şakalaşıyor 4-5 kişi gördüm mahalle çocuklarıydı bazılarını tanıyorum sonra çok korktum ağladım gibime geliyor rüyamda ama tam hatırlamıyorum korktum baya sonra kapıyı kitleedim balkonun balkonda kapı önüne oturup başımı dizlerime koydum ellerimi başıma kriz geçirdim sanırım sonra uyandım ama korkuyodum
    uyandıgımdada. Cinlerden çok korkatım rüya içinde aklıma hep onlar geldi ve böyle bi rüya 2. Ye oluyor ensan 3-4 hafta önce oldu hocam

  2. Aleykum selam. Bunlar karmaşık olan rüyalardandır. Hayat içerisinde çok büyük beklentiler ile girilen bir işten çeşitli sıkıntılar ile çıkılacağına, kurulan büyük hayallerin yaşanan kötü ve can sıkıcı olaylar yüzünden suya düşeceğine ve uğranılan zararlar ve ters giden işlerden ötürü endişeli hallere düşüleceğine rivayet eder.

  3. ruyada bir kadın var teyse beni çağırdı gel dedi elinde defter vardı sanırım bizim eve gelir misin dedi bende eve gidip para alayım diye bakıyorum bir bakıyorum ordayim eski bir ev durumu olmayan bir kadın sanırım sonra orda da kızı var kenarda oturuyordu sonra kendi evime geçtim mutfağa girdim tuvaletim geldi wc ye gidemedim bir KAP’a yaparım dedim tam yapacağım kapı açılıyor hemen gectm baktım komşunun kızı eve bizden izinsiz giriyor bide arkasindan bir sürü çocuk kızı alıyorum gerisine kapiyi kapatıyorum Esma ya kızıyorum iki tokat atıyorum elinde kardeşi var 10 aylık galiba Esma beni dinlemiyor evi dolaşıyor bizim ev çok dağınık onun arkasından eski komşumuz da giriyor erkek mahalleden onada şikayet ettim sonra Bir kuyruk var sıraya geçtim önümde damat varmış etrafında arkadaşlar i sonra bana soruyolar damat nasıl iyi mi diye bende olmuş ne güzel dedim ama gelin onu begenmiyormus bana şikayet ediyorlar sonra adam diyor merak etmiyor musun gelini diye arkamı dönüyorum kız kirmizi giymiş fotoğraf çekiminde idi orda da birşey begenmiyordu Gelin adamın parası yok giyim e bakmıyor diye azarliyormis

  4. Rüyan karışıktır ve net bir işaret içermiyor. Bir rüyayı tabir edebilmek için mutlaka açık ve berrak olmalıdır. Bu rüyaları Allah’a havale ederek hayırlısını dilemek yeterlidir. Herşeyi hakkıyla bilen sadece Allah’tır.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.